Persoonlijke en professionele begeleiding staat bij Personal Training Heemskerk voorop. Wij richten ons op vrouwen in iedere levensfase. Wij vinden het namelijk belangrijk dat vrouwen de juiste begeleiding krijgen die zij verdienen.

Jij hebt een doel voor ogen en jouw trainer en jij gaan er samen alles aan doen om dat doel te behalen. Dus wil jij eindelijk afvallen en jouw gewenste gewicht behalen, zonder moeite de trap op kunnen lopen, eindelijk de halve marathon kunnen rennen, gezonder leren eten of je weer krachtig en fit voelen na je zwangerschap? Bij Personal Training Heemskerk ben je aan het juiste adres. Je wordt op de gebieden sport, voeding en leefstijl intensief begeleid. Je bent welkom in onze eigen personal training studio. Naast 1 op 1 begeleiding zou je met een vriendin, 1 op 2 training, of in een klein groepje van maximaal 6-10 personen, small group training, kunnen sporten.

Dus…. wil jij ook eindelijk je doelen behalen? Plan dan nu een intakegesprek in.

Plan van aanpak

We starten altijd met een vrijblijvend intakegesprek waar je terecht kunt met al je vragen. Er worden ook aan jou veel vragen gesteld over je huidige leefstijl en hoe de beste versie van jezelf eruit ziet. Samen stellen we jouw persoonlijke doelen op en maken deze SMART. Ook wordt er gekeken naar het medische aspect zoals blessures. Aan de hand daarvan stellen wij een persoonlijk plan op waar een advies uit komt. Zo kun je bijvoorbeeld het advies krijgen om naast personal training ook small group trainingen te gaan volgen, mee te doen aan het powervrouw programma, aan de slag te gaan met voedingsbegeleiding en/of met een sportmaatje aan de slag te gaan.

In de afspraak daarna worden er metingen en testen uitgevoerd en maken we een voorfoto. Geloof me, aan het eind van het traject kun je niet geloven dat je er zo uitzag voordat je het traject begon. Ook zul je zelf gelijk aan de slag gaan want je moet een eetdagboek bijhouden (mist je start met de voedingsbegeleiding en/of het powervrouw programma).

Daarna gaan we echt van start. Afhankelijk van het pakket dat je kiest gaan we weken/maanden werken aan de beste versie van jezelf. Dit doen we door middel van een voor jou persoonlijk op maat gemaakt plan. Maandelijks houden we jouw progressie bij om te kunnen analyseren of we nog steeds op de juiste weg zitten richting jouw doelen.

Soorten personal training

Je kunt kiezen tussen verschillende soorten personal training:

• 1 op 1: je traint samen met de personal trainer
  • 1 op 2: je traint samen met een sportmaatje en de personal trainer

De trainers van Personal Training Heemskerk werken resultaatgericht en weten uit ervaring dat doelen niet alleen behaald worden door de momenten die je samen met de trainer hebt. Ook op de momenten dat je minder gemotiveerd bent is de coach er voor je. Zij zijn namelijk 24/7 telefonisch en per mail bereikbaar voor al je vragen en/of opmerkingen. Niets is gek en alles mag. Zij kennen namelijk zelf ook de hoge pieken en de diepe dalen en weten hoe belangrijk het is om er ook op die momenten te zijn voor hun klanten.

De trainers streven ernaar om je te voorzien van voldoende kennis op het gebied van sport, voeding en een gezonde levensstijl zodat ook jij de beste versie van jezelf wordt en blijft.

Personal trainingsvormen

Samen met de trainer wordt bepaald welke personal trainingsvorm het beste bij jou past.

Je kunt het traject namelijk zo intensief maken als je zelf wilt. Daarom biedt Personal Training Heemskerk verschillende pakketten aan die op maat gemaakt kunnen worden.

Wil je bijvoorbeeld intensief begeleid worden op het gebied van voeding zonder sportbegeleiding dan kan dat. Ook zou je bijvoorbeeld 1 keer per 6 weken een training met de personal trainer kunnen doen en daarnaast met een door de trainer opgesteld schema aan de slag kunnen. Daarnaast kun je uiteraard ook kiezen voor het totaalpakket waarbij je intensief begeleid wordt op de gebieden sport, voeding en leefstijl. Je zou daarbij zelfs 3 keer per week met de trainer kunnen sporten maar dit kan bijvoorbeeld ook 1 keer per 2 weken. Dit is geheel afhankelijk van het doel dat je hebt.

Stok achter de deur

Een personal trainingssessie duurt doorgaans een uur waarbij het maximale uit jezelf wordt gehaald. Hierdoor is het trainen van grote invloed op de resultaten en ga je naar huis met een voldaan gevoel.

Maar wees gerust, dit personal trainingstraject hoef je niet alleen te doen. Het mooie van personal training is namelijk dat het werkt als een stok achter de deur. Je hoeft je doelen niet alleen te bepalen en te behalen. Nee, je coach gaat je daarbij helpen en doet er alles aan om samen het gewenste resultaat te behalen. Dit wil jij toch ook? Eindelijk die resultaten behalen? Plan dan nu een intakegesprek in.