Wil jij gezond(er) leven, vertrouwen (terug) krijgen in je lijf, sterker worden, af van overtollige kilo’s en/of weer lekker in je vel zitten? Dan kan personal training een uitkomst zijn. Samen met een personal trainer ga je voor de beste versie van jezelf. Wij, van Personal Training Heemskerk, staan klaar om je daarbij te helpen. Je hebt de keuze tussen verschillende soorten trainingen zoals een 1 op 1 training met een van de personal trainers of 1 op 2 waarbij je samen met een vriendin en een personal trainer aan de slag gaat. Daarbij kun je kiezen voor het powervrouw programma maar dat hoeft natuurlijk niet. Sport je liever in kleine groepjes? Dan zijn onze small group trainingen perfect voor jou.

Ben jij een vrouw en geniet je van het sporten in een kleinschalige, gezellige en veilige omgeving met gelijkgestemde vrouwen? Verlang je naar persoonlijke aandacht en professionele begeleiding op de gebieden sport, voeding en een gezonde levensstijl? Wacht dan niet langer en plan een afspraak bij Personal Training Heemskerk. Onze (personal) trainers staan klaar om je te ondersteunen en te coachen op jouw reis naar een gezondere en sterkere jij.