De keuze is reuze. Sporten kun je namelijk overal. Zowel binnen als buiten. Je bent welkom bij de personal trainingsstudio van Personal Training Heemskerk op het burgemeester nielenplein 38 te Heemskerk (plein bij de Hema in het centrum van Heemskerk). Daar kun je de indoor trainingen volgen. Voor de outdoor trainingen starten we vanaf de studio om vervolgens naar verschillende buitenlocaties te gaan. Klik hier voor het lesrooster.

Voordelen verschillende trainingslocaties

Kortom, genoeg locaties om je in het zweet te werken. Het fijne van onze studio is dat je weinig last heb van anderen. Je staat niet tussen de veel te brede mannen in tanktops of de meiden met de croptops die voor de spiegels staan te paraderen. Je hoeft nergens op te wachten en de trainingsmaterialen zijn vrijwel altijd voor iedereen beschikbaar. Dat is het gemak van onze kleinschalige, fijne en veilige personal trainingsstudio maar je kunt ook ergens op een andere buitenlocatie met je hoofd in de zon en de wind door je haren een goede workout krijgen. Dit allemaal onder begeleiding van een van de personal trainers of sportinstructeurs.

Plan van aanpak

Voordat we starten met personal training vindt er eerst een intakegesprek plaats. Je komt bij je trainer langs om kennis te maken en om al je vragen te beantwoorden. Hij/zij wil jou graag beter leren kennen en zal dus zelf ook veel vragen stellen. Daarna maken we samen een plan. Waar gaan we trainen? Met wie ga je trainen 1 op 1 met trainer of bijvoorbeeld in groepsverband ? Waar vinden de metingen plaats etc.

Wil je alleen in kleine groepjes sporten en geen personal training. Dat kan uiteraard ook. Ook dan hebben we eerst een (kort) intakegesprek om je beter te leren kennen en om je van het juiste advies te voorzien. Zo is er voor ieder wat wils.

Wil jij ook de beste versie van jezelf worden en trainen op een door jouw gekozen locatie? Plan dan nu een intakegesprek in.